6 dagars jobb

va hos chefen igår och han hade tydligen kickat en arbetskompis till mej så nu får ja alla hennes pass. hmm, vet inte riktigt om ja va så sugen på de men men..
igår jobbáde ja iofs bara 1,5 h. De va alldeles för lite folk så ja fick gå hem.. men hem gick ja naturligtvis inte hihi
skön kväll som slutade suddigt. Ja tror fasen ja dejtar världens knepigaste kille iaf.. men de är ju de som gör de spännande sägs de men fan, orka va så luddig hela tiden man.

på tal om min chef så måste ja säga att han är en skum typ. för de första hade han msn uppe. Sexyblack_1985 frågade om hans fru var borta över helgen så hon kunde komma dit och ta hand om honom ..ja skämdes ihjäl för han såg att ja såg..
sen så va ja tvungen att va barnvakt 1 timma åt hans son som ja träffade för första gången..

ja är sjukt trött på att drömma om att de är massa folk i mitt rum och att ja borde ta på mej kläder och va social. drömmer fasen de varje natt och de slutar alltid me att ja sätter mej upp fast ja är SKITTRÖTT och börjar snacka lite, tills ja inser att de inte alls är någon där. detta händer ett par ggr per natt. Dessutom måste ja tillägga att ja för första gången vaknar innan 15 typ.
Ja tänker lite för mkt för tillfället. stress me skolan, stress med att ja inte fått min lön, stress med bostad, stress med jobb. Tro det eller ej men min kropp pallar ikke mera. Den kommer bli glad när ja åker hem nästa vecka. Min själ däremot, herregud vilket bakslag..

Nehe, off 2 marknaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0