en helhet

det är inte förrän jag är hemma igen som jag fattar hur skönt det är att ha vänner som redan känner en. Man behöver inte dra hela sin historia tusen ggr och man behöver inte vara extra trevlig för att bli omtyckt. Självklart får man massa nya vänner när man reser men inte vänner som vet hur man var på gymnsaiet, som vet vilka man varit kär i, vet hur man ser ut när man är ledsen eller vet hur ens familj ser ut.
Se nu, det finns positiva saker med att vara hemma :P

Ikväll är de fest, och de ska bli otroligt kul att tracka ner på hotellet och säga att amsterdam är fetare. Men hallå, jag har ju mina bästa vänner här så nej, jag ska inte gnälla :) ja har saknat er!



Kommentarer
Postat av: Bro

U better not complain WAMF! c ya

2009-08-14 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0