uppdatering

Födelsedag

Ja igår fyllde jag gammal och de firades ordentligt detta år (jobbade natt på posten på min födelsedag förra året). Vaknade upp kl.07.15 av la famlila som sjöng ja må hon leva. Fick även en fet tårtbit till frulle. Sen va ja tyvärr tvungen att dra till läkaren för att kolla upp mina kära blodvärden och jaaaaa, dom har gått upp från 98 till 140 :) ja är frisk. Finally!
Sen kom storasystern min med bebben Svea som blivit superstor. Käkade gott på coco thai och därefter hade vi tårtkalas hemma..igen. Sen på kvällen kom mina kära vänner hit och käkade tacos och spelade ölspelet med vin. Ja blev inte lika full som när ja fyllde 18(tur de för ja höll på att dö den kvällen) men lagom onykter blev ja allt. Ja fick en ordbok, är detta en pik? hehe ja vet exakt vad ni menar. hur fan ska ja klara journalistutbildingen när ja inte ens kan ordentlig svenska? haha

Drog iaf till bryggan sen och hängde lite me folket som kikade på fotboll. Varför ha tv på en pub? kan de bli mer osocialt. Blev trevligt framåt stängningsdags..Sov hos egis men vaknade vid 07.15 och va sviiiinpigg. kolllade på she's the man och för första gången somnade ja INTE till film. ja som gärna hade sovit..












drog mej hemåt och la mej i solen och läste bok. sen kom mina kompanjoner och spelade lite volleyboll me mej. Ni sög! förutom lina då som faktiskt kunde lite..hehe sen drog vi och badade på mysigaste stället i stensjön loo

nu sitter ja och lyssnar på musik som ja alltid lyssnade på i london. skum känsla de där..känns på ett sätt som ja kom hem från london igår men på ett annat känns de som de va år sen ja va i london. Mina 2 års äventyr är slut nu och ja vet inte om ja ska skratta eller gråta. Båda två antagligen. Ja är rik på erfarenhet inom mkt men min intilligens är lika med NOLL!






De här me lägenhet i kalmar går tyvärr inte så bra som ja hade viljat. Har iofs fått ett grymt rum men känns lite knäppt med tanke på att de va meningen att ja skulle flytta ihop med micke. men ja har fan slitit som ett djur för att få tag på nån lägenhet men de gaaar ikke. Så nu tackade jag ja till ett rum på ett hotell hehe. Bor 50 studenter :) Man delar vardagsrum o kök men har sitt eget rum med dusch och toalett. Rummet är möblerat och tjena, va ja är glad för de :) Förhoppningsvis kan micke också få ett rum där..verkar fett nice iaf :)

Nu ska ja nog gå och hänga lite me mina barn.
Peace in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0