älskar mitt jobb!



detta är då franky panky. min öl kompis sen förra året. hade mkt trevligt men drack som vanligt för många öl. Va hel snurrig vid 17 så ja begav mej hemåt för att koka pasta och tagga inför jobbet. På jobbet vare lika kul som vanligt. De slutade me att en snubbe (60 år) tog av sej ALLA kläderna och sprang runt  naken och kramade alla. Han ställde sej på scenen och körde naken jannes helikopter. Då åkte han ut! Skrattade så jag grät. Så är det dagligen på jobbet. Galet då med andra ord. Niels som ja jobbar me hade iskrig me mej hela kvällen så ja dampade lite och bjöd han på en öl me extra mkt salt. Ölen sprutade ut och än en gång skrattade ja ihjäl mej. Känns som ja jobbar i en annan värld typ. va full på jobbet, alla röker på inomhus och alla är skittrevliga. Haha inte som nanny jobbet riktigt. Ja rent utav längtar tills ja jobbar nästa gång. Ska dit ikväll iaf och hänga lite. Dom har biljard söndag och bbq. Mums.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt o höra att du gillar ditt jobb så mlt, så det ska vara ;)

2009-07-06 @ 09:17:34
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/
Postat av: mikaela

HAHAHA, klart att det är frnky.. som jag kände igen han! HAHAHA

2009-07-06 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0