Castricum




Hanneke & Janneke

kom precis hem från 2 vilodagar i Castricum. Blev bortskämd med god mat igår och idag cyklade ja till havet och stekte lite på stranden. Ikväll ska ja jobba. Ja längtar som tusan till helgen. Första helgen jag är ledig och de ska firas hihi.
Ska åka till Rotterdam med mami. På fredag har vi familje reunionen. Förra året slutade de i dunderfest så ja antar att de blir lyckat den här gången också.. Vi ska alla va på en liten ö där inga fordon får vistas. kommer bli hur mysigt som helst.
Han som håller festen är dessutom galen. På hans bröllopsfest hade han ett litet rum där alla kunde sätta sig och kolla på porr om dom inte ville dansa.. Får se vad han hittar på den här gången.
Nehe, sminkningstime. ja ser ut som shit idag.
x

Kommentarer
Postat av: Hanna

FAA AAN TA DIG JANNI!



Helvetes spindeljävel.

Här sitter jag o ska mysa in på din blogg o läsa om ditt liv, o så trillar jag fan av stolen för Janni väljer att lägga upp en bild på en äcklig spindeljävel. Förstår du hur rädd jag blev!?

Haha, tack för chocken ;)



Hoppas allt är bra med dig annars vännen!

Saknar dig så mycket ska du veta.

Är inne på mitt jobb o hälsar på, måste fördriva tiden, åker till Barcelona ikväll.. iiih!



Pusskram!

2009-07-31 @ 10:17:48
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0