jag känner mej gammel



somnade i soffan hemma hos eric & brittany imorse. och de spelar då fan ingen roll att ja sov i 7 timmar ja är helt död och hängig ändå. cyklade hem och sov 4 timmar till men fortfarande död. drog till Lidl och köpte lite käk & snacks för ikväll ska ja ligga i sängen och kolla på lost. ja har blivit besatt av de nu. att ligga i sängen alltså :P

vet inte riktigt hur ja jobbar i veckan men för mej gör de inget om ja kan få va ledig 2 dagar. det enda är att min ekonomi har börjat krisa lite. Fick min sista lön för 2 månader sen och ja har väll inte levt snålt direkt. vart i turkiet och sen flyg hit, hyra, käk, fest och fest. men nu kanske det är dags att tänka lite med tanke på att lönen får ja inte förrän augusti.
ja suger på att inte spendera pengar.

Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag läser din blogg typ varje dag:) funderar på att åka ner till dig den 10augusti och sen åka hem med linda och dig. har linda sagt ett datum och går de bra för dig eller jobbar du?

2009-07-14 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0