jobbtillstånd

ja hade nyss skrivit ett helt fucking inlägg när min data börja keffa. jaja, skriva om allt då ja..yeej

har precis vart och fixat mitt jobbtillstånd så nu kan ja stannar här hela mitt liv..fast måste pluggish lite först. Typiskt att ja exakt vet vad ja vill bli när de är flest sökande någonsin..ja har mardrömmar om att ja inte kommer inte nånstans.
Äre nån som har koll på när man får veta?

Igår körde ja och mina kära grannar chillidill kväll på balkongen(taket) med mina favorit män BEN & JERRY. mums

Ska kanske träffa Franky Panky ikväll (snubben ja hänge me i Nieuwkoop förra året) Om inte han kan ska ja sätta mej i min ensamhet på jobbe och dricka ett par kalla. De är skitkul att sitta själv faktiskt för ALLA snackar me en. Sitter man me en polare så pratar man ju me denne hela tiin. Så ikväll blire ragga kompisar kväll haha

Nu ska ja lägga mej och sola. Ja är inte brun längre buhu

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska få veta det senast v.32!!

2009-07-02 @ 16:37:56
Postat av: thai

Janni! Du verkar ha stadgat dig riktig bra i Amsterdaaam. Din lya ser hur mysig som helst ut och jag hoppas att det går bra på nya jobbet med. Fan va nice. Hur länge hade tänkt att stanna där...? For the rest of your life or what? Kanske en karl därifrån ? :) Puss på dig!

2009-07-02 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0