sjukhusbesök

så har man kört den årliga undersökningen. Allt gick väll bra. Måste bättre på mina matvanor och mera sömn..suprise hehe mitt blodvärde sög..
Nej men de måste fasen bli lite ändring. Går ju runt och är död typ jämt..fast de beror också mkt på all stress i London. Hade ju perioder då ja inte kunde sova alls (inte bara för att de va världens fest på nedervåningen) utan låg och tänkte alldeles för mycket på skit. Sen kom ja i perioden då ja sov för mycket. Jag kunde somna ståendes. Lina blev tokig för så fort vi skulle mysa till de me film & käk hemma så somnade jag. Spelade ingen roll om jag sov middag i 5 timmar. Jag vaknade, käkade lite och sen somnade jag igen och vaknade dagen därpå..fortfarande lika trött.
Så hej mitt nya liv nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Mikaela.

Mysigt och höra din röst! Vi får prata mer i veckan.. ÄLSKAR DIG!

2009-06-02 @ 14:23:13
Postat av: thai

det är ju för mycket fest! Det vet vi ju båda två!

2009-06-02 @ 21:37:07
URL: http://thaitina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0