sjung om studentens lyckliga dar..






Åh om ett par dagar tar Nikki studenten..ändå känns det som det var igår jag tog studenten. Men nej det var 2 år sen. Varför gick tiden aldrig så fort när man hade 20 prov i veckan? Fast jag måste säga att jag saknar skolan. Man träffade sina vänner konstant och man behövde inte jobba ..iaf inte heltid. Att jobba suger. Det spelar nog ingen roll vad jag jobbar med men efter en vecka blir jag rastlös och vill göra nått annat. Ja är alltid sjukt imponerad av folk som har tålamod och ork att jobba länge på ett boring ställe..
Jag hoppas hoppas hoppas verkligen ja kan börja plugga nu i höst. Är riktigt sugen faktiskt. Har nästan hunnit tröttna lite på festvardagen där man lever för helgerna och tjänar ihop pengar till helgerna på veckorna.

Kommentarer
Postat av: Mikaela.

Klart att du kommer komma in någonstans i höst!!!

2009-06-01 @ 20:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0