svettigt värre



tog mej en båttur till en ö i amsterdam. va meningen att ja skulle hitta till en schysst beach men ikke. ja gick vilse och gick i cirklar. ja måste faktiskt säga att ja inte brukar gå vilse. mitt lokalasinne brukar/brukade va bra. va hände?
en annan grej är mitt minne. korttidsminnet suger vilket marten påpekar hela tiden. han har räknat ut att ja cirka 3 ggr om dagen frågar om han ska jobba imorgon.
jaja, man kan inte alltid va på topp. men de ska ja försöka va imon iofs för då är de provjobb på waterhole som gäller. ja tror fortfarande inte dom riktigt fattat att ja är svensk och att de blir svartjobb för min del tills ja får mitt förbaskade arbetstillstånd. jaja, frågar dom nått ska ja spela dum och säga att ja trodde man kunde jobba varsomhelst i europa om man tillhörde EU. elle har ni några andra bra tips man kan dra till me?

Kommentarer
Postat av: Dude

Du e störd bro. Och ja du brukar ha rätt bra lokalsinne. Men ditt korttidsminne har väl aldrig varit överjävligt eller? inte va jag vet iag. saknar dig man! som fan

2009-06-30 @ 10:08:38
URL: http://linaschon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0