"vem vill gå i tvåan nu"

ja va riktigt sugen på fest i onsdags och kan ju säga att ja lyckades rätt bra. Efter ha brännt 600 kr på bryggeriet va ja rätt sugen på efterfest. Kära Nikki hade sagt att balens efterfest va i Folkets park så när någon frågade om ja skulle me på efterfest i nån lokal i Runneryd va ja inte sen me att hoppa på. Nehe, där kliver jag in och ALLA studenter är där. Jag skäms ihjäl och sätter mej på en bänk ute. Hänger lite me ickestudenter och gör hela natten till världens bästa efterfest. Knallade hemåt efter ha följt studenterna till skolan på morgonen. Jag blev me släpad in i skolan men fan, där kan man ju inte va när dom börjar sjunga "vem vill gå i tvåan nu" så jag rymmer hem.
















Sov endast ett par få timmar.. sen vare dags att förbereda för studenten. Herre, vilket jobb. Broholm kom förbi en sväng och de va nice! Förutom de gick ja och la mej tidigt eftersom ja visste att ja skulle bli väckt vid 06.00 så champagne frukosten satte igång. Sen ut i regnet och titta på när Nikki sprang ut och sen hem och äta, äta och äta lite till.
Brunch & Broholm kom förbi festen satte igång. Drog ner till bryggeriet men stämningen där dog ut på 2 sek. Hur i helvete kan man kasta en flaska i nåns huvud? Har man inget huvud själv elle? usch..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0