Agia Napa..bra elle sugit?



Alldeles nyss kom Nikki hem från Agia Napa. Hon var besviken på stället..
Varför åker alla dit för? Jag menar inte att jag hade skittråkigt där. Men helt seriöst det är ju som en kväll på hotellet. Typ alla man umgås med är ju där..vilket inte är fel i sig men jag tycker semester handlar om att koppla bort allt och alla hemma för en kort period.

Nikki sa att denna gången va de 2 som hade magpumpats, 3 stycken hade fått åka in med ambulans till sjukhuset efter fått epelepsianfall, solsting och brännsår. En kille hade klunkat en vodka flaska på en timme och de slutade med att han däckar och man får inte liv i honom. Han kissar ner sej...då har det def gått för långt..
Herregud, jag tyckte det gick hårt till när jag va där men fan seriöst ..typ hälften av alla som var där detta året ville åka hem.

Sen ok, jag gillar att festa, det gör ja verkligen men det kändes så överdrivet på Agia Napa. Den som va fullast och gjorde bort sig mest vann. Och jag vill inte säga att jag inte var sån!  Man kämpade ut in i de sista på att ha så kul hela tiden men de gjorde saken bara värre..
Jag kommer aldrig åka tillbaka till Agia Napa och det där förbaskade grabbarna grus som spelade Markoolio hela jevla tiin. Och det är det enda stället jag kan säga så om, efter alla mina andra resor har ja alltid haft tillbakalängtan efter typ en timma hemma..kalla mej tråkig men efter Napa var jag glad när jag la mej i min säng och sov 22 timmar.



Sen fanns det självklart stunder då jag hade kul också :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela.

HAHAHAHA!

2009-05-30 @ 13:17:26
Postat av: thai

JAG HADE IAF SKITKUL PÅ NAPA! :)

2009-06-02 @ 21:40:51
URL: http://thaitina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0