let me no if your bored later! as you no i have a double bed..



ikvall ar de barnvaktande som galler. lite sugit faktiskt med tanke pa att jag hade kunnat ha sa sjukt mycke roligare ikvall!

en anledning varfor ja lamnar london ar for att mitt jobb ar sa fruktansvart langtrakigt. ja borde verkligen inte gnalla. kidsen ar basta kidsen fan. foraldrarna ar hur snalla som helst, ja tjanar fett och far gratis mat 5 dagar i veckan..men pa natt satt kanns det som om jag gar bakat i tiden..ja hanger liksom inte med langre. det jag pratar mest om ar typ spiderman och nar de ar nagot som ska diskuteras handlar det om scobby doo filmerna.
ja saknar att ha nagot att gora forutom hanga pa facebook. fast hur mkt jag an saknar det kommer jag antagligen gnalla pa nasta jobb ocksa..
vara nojd kanske ar dags? nja, nej de kommer ja inte va forran ja far allt ja drommer om..vilket ja ocksa kommer lyckas med :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Du är så söt Janneke!

2009-05-21 @ 21:59:58
Postat av: josefin

börja lösa sudoku, det har jag gjort. man får koncentrera sig så mycket att man får ont i huvudet. men vad gör man inte för o få fart på maskineriet lite, det har typ rostat där inne!

2009-05-23 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0