tur i oturen!

jaha, nu har aven jag skaffat mej en blogg. mest for min egen skull faktiskt..sitter och skickar typ 10 mail dagligen till folk och beskriver samma saker..sa varfor inte bara skriva det en gang och sa kan alla lasa det? ibland kan ja va smart..ja, ibland..

Ibland ar jag mindre smart. Som tex. i tisdags da jag flyttade ut fran mitt hus har i London.. Ja skulle slagga hos min kare van Ville men han kunde liksom inte komma hem sa jag fick mota upp hans kompis Alexis (knarkarkungen) och sova pa hans soffa..med nagon annan random snubbe. inte coolt!

Kom ganska snabbt fram till att de inte skulle funka i langden. somnade skitsent for dom satt och festade i min sovsoffa och jag kan ju inte direkt saga "ja vill sova, stick ivag"
Sa, igar nar ja an en gang satt ensam pa en pub for att vanta pa Alexis skickade ja sms till hela min telefonbok..och voila min gamle flamma tysken hade ett spare room. hihi gissa om ja va lycklig nar ja la mej i en EGEN dubbelsang efter ha kakat pizza och druckit ol framfor tven. shit, kan livet bli battre?

ja vet att ja gnaller om att ja kan ha otur me mkt, men halla..maste saga att min tur ar inte sa dalig den heller!

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Vad kul att du börjat blogga. Detta kan ju blir en bra början till din bok! ;)

2009-05-21 @ 16:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0