Vart tog ögonvitan vägen?



ja eh de är ju så att jag lämnar London på fredag så igår trots att jag va dödtrött va jag ju bara tvungen att busa till det lite. Ringde först till lina och frågade om jag skulle köra en hemmakväll eller gå ut "Eh, janni va fan frågar du för klart så in i helvete du ska ut!" Jaja, om lina tkr de är okej så okej.
Möter upp Ville och Christoffer i Hampstead. Dom hade gått helt lost i parken så satt och väntade sisådär 45 minuter först. Klockan närmade sej 23..typiskt att allt ska bli så himla sent, men så är det här. Ska man hitta på något får man räkna med att det tar MINST en timma att ta sig dit.
Jaja, till slut ramlar de ut ur en buske och är rätt kalas redan. Tro mej, det tog inte lång tid innan jag va ifatt hehe
Efter ha suttit och myst på en parkbänk (svinkallt) och druckit tillräckligt för stunden drog vi tillbaka till Villes place, alltså hem till knarkarkungen. Jag skämdes ihjäl. Ja tackade ju inte direkt förra gången då ja fick sova i hans soffa med en vilt främmande karl (nej, vi gjorde inget annat än sov!) och drog ju mer eller mindre bara därifrån fort som attan dan efter. Där gick de bara inte att bo..jaja, kom dit iaf och bad lite halvt om ursäkt..mumlade lite och sen började prata om annat. och shit, vilka diskussioner vi fick igång. Medan vi satt och drack och diskuterade rökte knarkarkungen på. Helt serri, han har fan ingen ögonvita! Efter allldeles för mycket diskussioner om hinduismen var de dags att pallra mej hemåt. Fan jevla shit londons nattbussar suger! Fick vänta en evighet..Hoppade på men tja, tänkte att de är ju trots allt sista dagarna så jag hoppade av bussen och investerade i en taxi. Kan vart den bästa investeringen jag gjort faktiskt!
Klampar in sådär 04.30 och är hungry. Vräker i mej min flatmates kakor och sen sovet.
Vakna upp imorse och mådde inte ok. Nu sitter jag här på jobbet och taggar inför ikväll, ska på middag me lite friends och sen blire fest. tjiho, ja är sååå taggad. NAT!

Förresten måste jag skryta med att jag fick tillbaka min deposit igår hihi 375 pund jag inte räknat med att få tillbaka (fjäsk är bra ibland)  Så jag antar att det var ok att fira lite extra mkt igår :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

SKIT Janneke, så mycket pengar har inte jag sett länge på mitt konto...

2009-05-27 @ 14:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0