Vita lögner?

Asså är det bara jag som drar massa vita lögner i fyllan för att framstå bättre än vad jag är? De tokiga är att ja gör de inte ens me flit. De bara blir så att när man träffar på personen man pratat me fast denna gången är man nykter kommer ja alltid fram till att ja sagt massa konstiga saker. Vad tyder detta på? Dåligt självförtroende? Nej, men de har ja ju faktiskt inte...

Dessutom har ja aldrig förr lidit av minnesluckor men nu, herre de är inte att leka med. Nu menar jag inte att jag vaknar upp någonstans och ja vet inte hur ja hamnar där utan mer att ja inte kommer ihåg grejer ja sagt..

Ja tror de ska bli ganska bra för mej att komma ifrån London elle inte just london kanske men deras pubkultur. Haha

Det blir lite rehabilitering hemma, myskväll ja tack!


Kommentarer
Postat av: josefin

jag kommer inte ihåg saker jag sagt i nyktert tillstånd så du e inte så farlig janni :)

2009-05-26 @ 18:17:42
Postat av: Mikaela :)

Kom till Falun och ha myskväll med mig!

2009-05-27 @ 02:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0