Att bo i korridor

är rätt ballt. ja gillar läget.

Häromdagen drog vi och busade på ikea och sen vart de bullbak så de stog härliga till. gjorde säkert 100 kanel/vaniljbullar :) Vi är 16 pers som delar kök och de händer sakert hela tiden. Bor verkligen mitt i centrum och just nu hittar ja inget att gnälla på. elle jo, ja är lite sjuker så ja cancerhostar hela nätterna så t o m mina grannar gnäller för att de låter så jevligt. drog till läkaren idag och ja, typiskt nog har mina blodvärden sjunkit igen och min hals va fucked up. orka mallorca på de!
Nu ska ja ut på stan och fika me Hanna. vi skriver ett reportage om alla cafeér i kalmar och de ska lämnas in på fredag så de känns att de är dags att börja ta tag i skrivandet. inte så sugen på skrivandet dock, mest på fika och träffa hanna. nehe, nu ska ja la ta tag i mitt liv lite då.

Btw, va på bio tillsammans me lite gullungar från korridoren igår. "Flickan som backade bilen" hette den och de va grym hehe

Käkades även lite tårta för Nisse fyllde år. men nu måste ja verkligen gå. tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0