fråga ollis



hanna martinsson behöver inte skämmas. hon va super duktigt tycker vi alla i korriodor 42 :)

Idag har de hänt mycket, fast ja fått lite gjort..drog till biblan och satte mej jämte kacklande polacker som shagglade tuggumi. ingen cool kombination om man ska läsa. så ja satte på min ipod på högsta volym men kommer fram till att de störde mej ännu mer för nu hörde ja musiken och polackerna och tuggummi shagglandet. så ja begav mej hemåt för att äta. väl hemma insåg ja att ja glömt handla så ja käka knäckebröd utan något på och en gammal klementin. sen va de bara att bege sig till östran för att fixa klart mitt andra uppdrag hihi
denna gången intervjuade ja folk om hösten. inte världens roligaste ämne måste ja säga. om ni har några kul tips på va man kan intervjua folk så tipsa gärna :)
sen körde ja ju på impulsgrejen att dra till frissan och klippa av sej håret och färga de rött. åh, ja gillart!

Nu på kvälla har ja finally skrivit klart mina förbaskade brev till international office för att få åka utomlands en termin. fanns tyvärr inga roliga utbytesskolor men lika bra och söka så man hamnar nånstans. orka mallorca på att va i sveriget 3 år. NEJ!
Ja ska gå och lägget mej nu, ska läsa lite och fundera över alla knasigheter ja hittade på i Sunny Beach för 3 år sen. Kikade precis på fråga Olle dokumentären där Hanna var med och fick lite nostalgi känslor. Sunny Beach är skabbigt men fän, ja trot helt serri att de va bästa resan ever. De va första resan ihop me tjejerna. 2 veckor i klamyidapoolen va inte så tokigt ändå. fast de är klart ja höll mej lugn, som vanligt. ni andra är ju cepe på semester!
Hanna, ja är stolt över dej. satt och skröt om att ja hälsar på dej i gbg hehe. min korridor gillade dej mest av tjejerna. den du :)
kom hit och visa upp dej så fort som möjligt. nu vet du att de inte behöver va så dyrt och åka fram o tillbaka hihi

nehe, off 2 böckerna. shit va ja kommer ha U på min tenta. noll koll boll hej


Kommentarer
Postat av: Hanna Martinsson

Du är så förbannat söt vännen!

Tack dina ord värmde.

O att jag skötte mig bäst, jag vet jag håller med. Eller iallafall den som var smartast med att tänka sig för ;)



JAG SKA hälsa på det lovar jag dig!!

PUSS

2009-10-22 @ 13:23:53
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/
Postat av: Jen

Det var gulligt sagt Janni. Hon har verkligen

varit banal kanal med sin oro över det jäkla programmet. Men söt var hon med goaste småländskan som framhävdes i ruten ;)

2009-10-22 @ 16:42:33
URL: http://jenmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0