hej hej hora

igår körde vi hårt, och de känns idag men fan va värt de va.
Att ragga va mycket mycket lättare än va ja trodde måste ja säga.. speciellt den här "ja slår vad om en kyss att du inte vågar pussa mig" oj oj, va ja hånglade igår. hej hej hora! men som sagt de va de värt. har massa material att snacka om i radion som vi sänder i morgon klockan 20.

Nu hänger ja i skolan. har haft 3 timmar terrori om photoshop så nu är de bara att börja. vår uppgift är att göra en ful tjej snygg hehe ja älskar min sköna klass!

va även på östran (mitt nya jobb). lärde mej redigera texter och bilder. fixade även mitt uppslag som kommer publiceras imorgon hehe lite nervis är ja allt men fan va kul :) får 250 kronor per gång och ska göra de en gång i veckan. soft som tusan me att anna är min fotograf. anna är min nye bäste vän hehe hänger mest me henne och galningen hanna. tillsammans hittar vi på massa bus, men det är hemlisar. mest för min egen skull hehe
juste, mitt uppslag handlar om anna anka haha va skitkul att intervjua folk om de med tanke på alla olika åsikter. själv tycker ja att hon är ball som går ut me allla sina åsikter men tror att hon gör de för att provocera och tjäna pengar. och de är ju inte så dumt. däremot är hennes värderingar fucked up! och ja diggar INTE hennes utseende elle den otroligt jobbiga skånskan.

nehe, nu ska ja photoshopa lite sen blire att dra hem och sammanställa hur allt gick för grabbarna som raggade igår. vet iaf att ola åkte nästan på en käftissmäll muhaha en annan vann ju poäng tävlingen hehe

måste bara tillägga att ja hatar fän ångesten man åker när man dricker..inte coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0