julefest!

jessica ramlade ner för bordet igår..twice!

efter vår radioshow drog vi på förkrök. ja tror iofs att ja fortfarande va onykter sen torsdagen så tja, de blev dubbelt upp. oj, det dracks rätt så bra igår. ja gillar att jessica är här. de blir extra tokigt. hennes knän blöder idag, likaså hennes huvud.
men iaf, ikväll är de den STORA JULFESTEN. har inhandlat julbordsmat, köpt glögg, sprit, tomtekläder, sprit, julemust, julegodis, GRAN, och sprit. ho ho ho

p.s drog kameran i golve igår = inte fungerande
drog i min mobilladdare = inte fungerande

inte ballt.

Kommentarer
Postat av: June

ASBALLT skulle jag hellre vilja säga. men mina ben=ett fucking helvete. Asså Henke, du är så här liten om man jämför med mig. Du har ingen utbildning, du har inget jobb, du har ingen familj, du är född i en förort. Oh Henke, ifall jag vill köpa en jacka, och förresten så är det en päls, för arton lök, så gör jag det. För henke du är så här liten om man jämför med mig!

2009-10-29 @ 10:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0