aldrig mera alkohol

jag är fan fortfarande skakis. har nog nevah evah vart så bakis som ja är idag. Va sista dagen på jobbet igår och då tyckte mina kära kollergor att ja skulle bli full. dom lyckaden defintivt. Drack en flaska tequila innan stängning och som shotglas använde vi vinglas. Ja kunde fan inte prata me kunderna, fnittrade sönder, dansade och va allmänt dryg. Fick fan extra mycket dricks igår också för mina shower haha nej mamma ja tog inte av mej kläderna!
Efter stängning blev de ölhävartävling och kahlua/baileys shots. Mums! Men fy fan va pissigt ja mår idag.
Ikväll äre fest..åh så härligt att dricka alkohol. NAT

Kommentarer
Postat av: Linis

Asså bro, du är störd. jag trodde inte du kunde dricka tequila? haha åh snart kommer du hem :)

2009-08-10 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0