drama

ja kan mest skratta åt sitationen men de är sjukt synd om Mr. x flickvän. Sa ju att han va ett asshole, men de visste inte hon eller jag förrän igår. Ja jobbar tillsammans med hennes bästa kompis Ellen så ja berättade allt om Mr. X för Ellen igår. Samma kväll kommer hans tjej in och lipar och vill prata med mej. Ja tog en paus och satt och snackade lite me henne och tydligen så hade han dissat henne förra ons och tors för att han var sjuk. Men sjuk var han inte för han var med mej. Fan vilket asshole. Jag måste tillägga att jag INTE hade en aning om att han hade brud.
Vi har iaf skirvit ett sms till honom nu från hennes telefon där de står att jag hälsar. Förhopningsvis fattar han piken. Hur fan orkar man hålla på och leka denna förbaskade barnalek? Väx upp för fan!


Förövrigt va de skitkul på jobbet igår, tills ja vaknade upp nyss. Ja kan fan inte sovet längre. Tror att ja börjar bli lite nervis över skolan för ja vaknar typ efter 3 timmars sömn, drömmer dessutom massa konstiga saker. Sug! Ska lämna tillbaka min cykel idag så nu blire att börja gå hem. ja är för lat för detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0