Rotterdam

Onsdag:

Träffade en ny Frank på krogen. spelade lite biljard (jag sög) och sen stack vi hem och kollade på Ice Age 3. Måste dock erkänna att jag inte såg speciellt mycket av filmen. Mös mest medans vi drack vin och rökte i sängen. kan det bli bättre?
Vaknade upp i hans varma famn och ja kunde inte vara lyckligare haha nää inte riktigt så men nästan. Hängde iaf me Frank hela dagen. Va och kikade på hans jobb, han jobbar så kock och hans mat smakar mumma. Sen la vi oss på stora kuddar i parken och mös. På kvälla drog ja till Castricum.

Fredag:

Va på en hejdundrande familjefest i Rotterdam med massa lustiga släktingar som ja aldirg träffat. Jag va defintivt yngst men herre va ja skrattade. God mat och god alkohol. dansade hela natten lång till gammal skön musik. Framåt morgonen vare dags att bege sig hemåt. T o m farbror Ard 65 år va kvar.




tequila





syssling


Lördag:

Vaknar upp och känner genast att dricka 2 flaskor rose + tequila va inte smart. Mamma säger att hon ska göra yoga men jag hör henne snarka efter 5 minuter. Även hon har druckit lite för mycket.
Vi beger oss till min syssling och hans föräldrar för middag. Laurent, min syssling är också 20 och de är helt sjukt va de klickade bra. Vi har aldrig träffats men vi satt och tjötade i timmar. Vi har haft exakt samma uppväxt och har vart exakt lika svåra jobbiga tonåringar haha
Va ute på lite olika pubar och sen drog vi till en asnice coctailbar¨där man låg ner i stora soffor och chillade.
Alla i amsterdam hatar Rotterdam och tvärtom men jag måste säga att jag gillade Rotterdam starkt. De enda som saknar är de mysiga kanalerna och gamla husen som man har här i amsterdam. Men det beror på att under andra världskirget bombaderades Rotterdam. Inte ett enda hus stod kvar i en stad lika stor som Sthlm..


Jag kom just hem och känner att det är dags för en vilodag. Så nu ligger jag här i sänga och tänker inte gå upp förran imorgon. Natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0