erotisk tvättning

här har ni mitt bidrag :) 

Jag har tänkt på det hela dagen

Jag vill hem

Jag vill göra det nu nu nu

Det är kväll och det är äntligen dags

Som jag längtat

Vattnet strömmar ner

Ångan fuktar dom stora rutorna

Det är immigt

Ingen kan se in

Jag tar försiktigt och doppar utsidan av min kalla bleka hand

Det är första gången jag gör det själv

Värmen gör nästan lite ont

Men jag kan inte stå emot

Jag vänjer mej

Jag njuter och känner välbehag

Ryser

Tar av mej min spetströja

Trycker hårt ner den i vattnet

Längst ner

Längst ner på botten

Den stöts emot och trycks tillbaka

Upp och ner

Fram och tillbaka

Vätskan skvätts på min nakna magen

Det rinner ner

Det kittlas

Häller på medel

För handen upp och ner

Snabbare och snabbare

Jag darrar

Måste sätta mej en stund

Pusta ut

Byter hand

Det känns bättre nu

Mycket bättre

Nu kommer det gå

Nu nu nu

Är min tröja ren...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HÄRLIGT!

2009-12-16 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0