Harry är inte min vän

Gårdagen va inte bra. eller de va den kanske men att vakna upp och må som ja gjorde imorse va inte coolt.
Körde en förfest i soffan samtidigt som de kollades på tv. Va väll inte världens roligaste ferre så drog till Viktor och där var de kalas. Det kastades vin över datorn. Det röktes inne. Och alkoholhalten va som den brukar.
Springades till Harrys i klackskor va inte heller en höjdare. Väl inne tyckte jag (antagligen bara jag) att ja borde shotta lite. tänkt och gjort. Varken Harry eller tequila är min vän idag.
Dansade sönder dansgolvet och hade en riktigt nice kväll.. tills ja vaknade imorse och kräktes. Har aldrig lyckats med de i bakfyllan. Eller jo, en gång i amsterdam när ja drack 1 liter mjölk och 2 liter grädde med liqeur 43.
Att kräkas va ok men att ha seminarie 6 timmar på de va mindre ok. Som tur va är ja inte värst. Halva klassen kom i gårdagens kläder och stank kompost.
Drog iaf till donken med Tomas som fortfarande va full. Plusmenyn satt fint i buken. Hade cykelrace tillbaka till skolan och höll på att köra ihjäl mej och alla idioter som inte fattar vad pling pling innebär.

Ett plus idag är att ja klarade feting tentan som ja hade förra veckan. Men det är nog de enda pluset.
Drog en siesta mellan 14-18. Vaknade upp och trodde de va fredag. Drömde massa knäppt också..
Ja, idag är de jättesynd om mej men de har de aldrig varit innan så den får man ta.

Sitter och kikar på Rodi som pluggish nu. Min kurs är finito nu så ja ska inte pluggish.
nehe, kommer antagligen vara upp tills det inte är torsdag längre så ska inhandla lite nyttigheter, chips och vitlöksdipp :)

På lördag är de julefest här i korridoren. ska ja va julkrubba eller en av de tre vises männens gåvor? funderar på att vara rök - Else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0