kåtlätt

Käkade precis lite lyxmiddag. åt fläkskåtlätter hihi
förlåt men är lite tramsig idag. Känns som ja gått bakåt i tiden..mamma tjatar om att ja borde vara ute MINST en timma om dagen. Pappa tjatar om långkalsonger och lillebror tigger om stryk. Jag själv går fortfarande runt i morgonrock och sjunger julsånger och tänker definitvt inte gå ut idag. Mitt liv hemma är som det alltid varit :) Härligt!

Suttit och pluggat hela dagen typ. skrivit på min förbaskade hemtenta. ska bli klar innan jul tänkte ja så ja slipper hålla på med den i Idre :)

Igår träffade ja barca hanna, gbg sophie och london lina. Satt mest och lyssnade på Hanna när hon talade om sina spanska äventyr. ja vill också!
nu ska ja skriva klart mitt cv. dags att söka sommarjobb. känns skumt med tanke på att de är -15 och snö upp till knäna typ. Fast de är klart.. tiden går så otroligt fort. Vart tog vägen vägen? Är vi ute på en åker och åker?



Kommentarer
Postat av: hanna

fan va du är duktig!!! jag ska också bli duktig, IMORN. den berömda morgondagen.. "imorn ska jag ta tag i det.." "imorn ska jag börja leva sunt" "imorn ska jag bli vuxen" hahahahah



puss o kram!

2009-12-20 @ 20:37:57
URL: http://hannakaroliina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0