kli i fingrarna

åh va glad ja är. började ny kurs idag och massa kul ska göras. mindre kul att ja har två hemtentor över jul men fan, får la ta me datorn i bastun i Idre hihi ska iaf analysera sönder lite filmer och sen skriva ett eget filmmanus. sen ska ja skriva en erotisk novell om tvättning. ska ha högläsning på onsdag. Sen ska ja skriva om en nyhet till en deckare. kan bli ballt. kan bli KASST. gjorde massa kuliga grejer i skolan idag. skulle skriva dikter och julsånger haha.en av dom skulle börja dö,dö lilla gris..
jag älskar min utbildning..oftast :)
fick även skriva om "sagan om rödluvan" till en nyhetsartikel. allt under tidspress naturligtvis :)

ja har ritat rätt mycket dom sista dagarna och känner att kreativiteten sitter kvar :) mina fingrar kliar konstant och på nätterna drömmer jag om att få rita mera. vad håller jag på med? tokerier!

btw, hälsade på porrkungen igår. (han ja intervjuade om porr) och fick me mej två filmer hem haha ska kika på älgjakten ikväll tänkte ja. nån mer som är sugen på porrkväll?
oj, va ja stressade mej igenom de här inlägget men de är bara för ja är på topp. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0