nu eller alltid

körde lite radio igår. bytte ut hanna och emelie mot martin och nisse. det snackades studentliv. tekniken skötte jag och anna. gick la sisådär. fuckade nog bara upp typ 11 gånger. nej nej nu överdriver jag.
ja sitter med färg i håret. tröttnade på min fula utväxt och köpte färg. köpet medgavs ej först. pengarna är slut..igen. fan att ja aldrig lär mej. juleklapparna är ju inte inhandlade än. köpte iofs lite balla grejer på coolstuff men de va långt ifrån allt.

På fredag åker ja hem till nässjö. mor min är i amsterdam så får hänga med far min. ja vill också till amsterdam!
fast ja ska inte gnälla. har precis inhandlat MASSOR av julmat så ska börja fixa julbordet snart. ikväll är det julfest! sugen på prinskorv och senapssill men framförallt den rökta laxen. jag dreglar


vakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0