Rubrik

hanna fick mitt lösenord till min blogg idag och fick fria händer och fötter med designen. ja orkar inte riktigt hålla på med designen (jag kan inte) plus att de kan va rätt kul att se hur hanna tycker ja är som person. låt mej säga att hanna inte är riktigt klar med min design..hoppas ja :P förlåt hanna du är jätteduktig men rosa rubriker är nog inte riktigt min grej. Fast måste säga att ja gillar mallen. ska fixa fram lite balla nakenbilder och slänga upp.

dagen har jag tillbringat i Jönköping. PP (pappa plånbok) va också med. han höll på att kräkas på mej eftersom ja va tvungen att springa in i ALLA affärer. va meningen att ja skulle köpa julklappar till la familia men hittade "tyvärr" mest grejer till moi..jaja, ska ner en sväng på stan här imorgon och kommer säkert hitta massa julklappar på den stora gågatan i Nässjö centrum. shit, till och med mcDonald's har gått i konkurs här..

lyckades precis bränna alla de pepparkakor ja och Jens gjorde innan. de luktar inte hallon härhemma!
Flydde till jossan en sväng och hängde där. välkommen tillbaka till sveriget jussi, ja har saknat dej..lite.
nu ska ja fortsätta läsa min absoluta fabbbborit bok "att skriva för film". Hemtentan är klar om cirkus 2 timmar.

slut

p.s dagens lunch: musslor

Kommentarer
Postat av: Hanna

Janni!!

Det är på väg jag lovar, kommer pilla på vägen hem till småland imorgon. *



Jag har ändrat din stilmall för den är enklare att arbeta med o om du ska ändra ngt själv sen kan jag förklara för dig. Headern är klar, vet inte om du kommer gilla den MEN den är itne seriös iallafall. DET lovar jag, hihi.



Det kommer bli bra, men jag ändrar inte förens jag är helt nöjd.



PUSS

2009-12-22 @ 18:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0