tapetklistersperma

känner att man kanske borde uppdatera mina 8 trogna läsare lite ändå. eller så är de så att ja blev sjukt sugen på att skriva av mej lite idag. Hoppas ni blir tillfredställda iaf.

Livet i Kalmar rullar på. Med rullar menar jag att ja tränar typ inget och ja äter candy till middag. Va tuff och tog grisvaccin i torsdag. Jag har fortfarande bestående besvär. Trötthet är ett av dom. Fetingbulan på armen är ett annat..

Intervjuade porrkungen idag och min intervju va grym. Behövde iofs inte säga så mycket med tanke på att jag träffat en snubbe som pratar mer än vad Sara gör i sömnen. Går de?
Sitter och filar lite på den nu hemma hos anna. vill helst fila mina fötter.
fick reda på massa ja inte hade en aning om. ja som följer porren så oerhört flitigt liksom.
visste ni att dom använde tapetklister som sperma? MUMS

Skrev ett reportage häromdagen om omklädningsrummet i simhallen. blev rätt ballt till slut. jämförde de me ett stall typ och tyckte ja fick till de rätt bra. kan man säga fel bra? nej

heute morgen är de fiesta efter en riktigt lång siesta. Fixa lite me plugg..kanske

För er som inte vet så kommer ja "tyvärr" inte fira nyår i nässjö i år. För ja ska till Idre med mulle näck. AMEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0