3 galna dagar



 








Onsdag:
Efter ha hämtat mamma på stationen drog vi till Albert Cuijp Markt och handlade lite små prylar. Ja köpte äntligen en väska eftersom min andra slets av när ja cyklade förra veckan.
Därefter satte vi oss i parken och drack vin och käkade baguett. och lite chirre också.
På kvällen lagade vi mat (snarare jag lagade mat och mamma vilade). Käkade på taket tillsammans me mina grannar Marten och Romy. Sedan va de dags för party party. Vi drog självklart först till The waterhole och hängde lite me mr. öl & mrs. Tequila. Sen drog vi till en dragqueen bar. Hur coolt som helst. Snubbarna där såg verkligen ut som tjejer. Dom hade större tuttar än va ja har för tusan..
En liten promenad i redlight för att kolla på hororna hann vi också med. Efter de drog vi in på varenda gratis club vi kunde hitta. Skrattade så ja grät när mamma dansade som lilleskutt på hal is. Hon fick dessutom mer ragg än va ja fick. Killarna va typ 20 haha
Framåt 3 drar vi hem på mina order, mamma ville stanna.

Fredag:
Vaknar upp alldeles för tidigt efter ha sovit några korta timmar. Drar till Joordan (amsterdam mysigaste stadsdel) kikar runt lite men går mest i koma. Sen vidare in till stan för att shoppa. Ja gick fortfarande i koma. Cyklar hem. Mamma kollar på fim och ja sover. Vaknar upp 3 timmar senare och är redo för natten. Ännu en galen kväll med snakebites & karlar som raggar på min mor. Framåt 5 blev de dags för kebab. Jag är impressed av min mor som orkar längre än vad jag gör! Go mum, som Skip sa hela tiden hihi

Lördag:
Vaknar vid 15. Rätt död idag faktiskt, drar in till stan och käkar spareribs på de Klos. Dom har amsterdam bästa spareribs så njöt som tusan av min frukost, lunch och middag som fick bli allt i ett.
Sen lite häng i parken och sen snabbfika på torget. Nu har mamma åkt och de är tomt i lägenheten. Ja ska snart gå och jobba och diskutera lite me dom för ja har fasen inte fått några tider i aug, vilket suger med tanke på att alla mina pengar är slut nu.

Tack mamma för 3 sjukt bra dagar :)
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0