bbq & spare ribs














dunder söndag ja. drog till jobbet för att få gratis bbq och voila så blev ja med bjuden på resturang för att käka spare ribs. Erics väns dotter från Amerikat är här i Amsterdam på semester. Hon åkte hit me sina föräldrar men dom åker hem idag så dom blev superglada när ja sa att självklart kunde hon hänga med på mina äventyr på dagarna. Mamman ville bjuda på middag. världens godaste spare ribs kan ja säga!
Min cykel är paj så måste till cykelaffären. men nja, de får vänta tills imon. Ja ska ut till Castricum idag och ligga på playan och äta god mat. Jobbar inte förrän 22 imon så de blir nog en övernattning där.
btw, jag ägde biljarden igår hihi men detta va innan min shot tävling med Arjan. Isch ja mår ikke bra idag.

p.s skriver inte mer förrän imon kväll efter som opas internet sniglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0