cykelhelveti

andra gången cykeln är kaputt. drog till cykelreparatören och dom säger att javisst, den går att laga för 45 euro. Aldrig livet! inte är de mitt fel att cykeln går sönder hela jekla tiden. isch
lånat en cykel av min morbror nu och den får defitivt inte gå sönder. Att inte ha cykel i amsterdam är som att inte ha en cigg efter maten. de gar ikke!

Ikväll jobb sen ledig 5 dagar :) ska som sagt till rotterdam i helgen. för övrigt ska ja mest chilla lite på stranden och typ gå ut lite me kanske. fast sen är ju en vilodag i sängen me lost inte fel heller. ska dessutom på ännu en date hihi
är festival här på torsdag så svänger nog förbi där. så jekla bra me amsterdam för de är alltid något slags ståhej.

nu lost. tjarå

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Min favorit. Vad heter din dejt? Har du någon bild på han? Kommer du hem eller ska du stanna i Amsterdam? Jag gillar det med cykeln och ciggen.. hehe

2009-07-28 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0