galen bbq

va ju som sagt och grillade igår. Folket kom från alla möjliga platser i världen. I början va de lite stelt men de beror nog mest på att medelåldern va över 35 år så ja kände inte riktigt att ja passade in. Men ja måste säga att dessa 35 åringar beter sig värre än vad vi gör när vi dricker. 80 % gick på mushroom piller och de verkade ha the time of their life.
Jag höll mig till rödvin, öl och passionsvodka. Ingen bra kombination. Efter ha varit där i cirka 12 timmar började folk rulla hemåt. Bokstavligt rulla..maten som serverades va det godaste jag ätit på länge. Efterrätt va grillade mangos i strawberry liqeur. Prova det!
Vi idioter som stannade kvar tog hand om den roligaste efterfesten på länge. Det började pissregna och hagla mitt i allt också, men vi blev kvar. Framåt 5 tyckte min kropp att de va dags att sluta dricka och tja, jag lyssnade och cyklade hemåt.
Väl hemma låg jag och småfnissade åt alla skumma historier ja hört. En snubbe va övertygad om att han va över 200 år och ja menar verkligen övertygad, Han berättade historier som man bara hittar i historieböcker och han va övertygad om att han varit med om allt detta på riktigt. Detta va snubben som delade ut mushroomspiller.

Ikväll är de jobb men först har ja bjudit in Robert på middag. Tänkte att de kanske är dags att laga den första riktiga måltiden här i Amsterdam. Fy, va tråkigt det är att laga mat.


brittany


Robert


efterfest


härligt


Skip


Försök till tält


Robert


Jobbarpolaren Skip

Kommentarer
Postat av: thai

Den där robert va ju söt! =)

2009-07-20 @ 17:35:41
URL: http://thaitina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0