jobb :)

jajemensan, ja fick jobbet. ska jobba igen på lördag. va rätt chillig kväll igår men jobbade ändå stjärten av mej. personalen är som sagt skönast så dom hjälpte mej me allt ..för att blanda drinkar när man inte har en aning är inte de lättaste. jaja, de va iaf skitkul. lätt bästa jobbet. och att vi bara hade 4 euro fel i kassan hade aldrig hänt. dom var imponerade :) stängde vid typ 4 men kom hem vid 7 efter ha druckit öl me grabbarna. kan de bli bättre?
ja cyklade dock jäkligt fel hem så de tog 45 min (annars tar de max.10 min)
de sugiga me att provjobba innebär att man inte får betalt. kasst system!

är halvdöd förtillfället men måste egentligen ge mej ut och köpa hårfärg. min utväxt skriker "hej, kom och hjälp mig!"

ja tror ja ska gå på bio ikväll. harry potter har ju kommit ut och han är min idol!

Kommentarer
Postat av: mikaela

GRATTIS JANNEKE :) Vart fick du jobb?

2009-07-01 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0