mamma på besök


chill på taket

imorgon kommer mami hit. Jag har tagit ledigt två dagar så vi ska hitta på massa saker. Imorgon ska vi gå på marknad. På kvällen kommer Marten (min granne) tillbaka från semester så har lovat att laga middag. Förhoppningsvis är de fint väder så vi kan sitta på taket :)
Efter käket blire lite utgång. Måste ju visa vart ja jobbar. Och ja måste ha min dagliga öl..
På fredag tänkte ja att vi kunde gå lite på stan och sen åka lite båt typ. Äre fint väder kan man cykla till stranden. Ska även på teater i Vondelpark så tänkte fixa lite picknick.
Fredag kväll ska vi kanske åka båt me alla mina jobbarkompisar. Men de får vi se lite.
Sen lördag blire chill. Vill gärna gå på konstmuseeum.

Ska googla runt lite nu och se va ja kan hitta :)
Eftterfesten igår va grym förresten, Satt på en brygga vid vattnet till 6 imorse. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0