orka mallorca





träffade tim igår. hur jag känner honom är en lång historia men den tar vi en annan gång. Vi va iaf ute och åt, spelade biljard (jag vann 3 av 4 ggr) och sen på Angels & Demons. Bra dag..tills Tim missade sitt tåg och va tvungen att sova hos mej. ja va skitsur. För de första så ser han oss som mer än vänner trots att han har flickvän. Ja tror fan ja sa till han typ 20 ggr igår att ja tkr vi har skitkul ihop men ja vill fan inge mer. inte ens hålla hand pucko.

han fick iaf sova me en kudde och mitt täcke på golvet. Han drog vid 05.30 imorse och ja är fortfarande sur på han. Han visste att ja va sjuk och ja sa klart och tydligt att ja ville sova SJÄLV. jaja, han tyckte iaf ja va otrevlig men so what? ja är inte intressrad!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

2009-07-16 @ 14:28:14
Postat av: Mikaela

Oj jag kände inte igen han.. Bra gjort Janneke, för vi vet ju hur han kan vara..

2009-07-16 @ 14:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0