dude, where is the fun?

En första kväll på hotellet. okej, denna gången började inte lipa för att ja längtade tillbaka till annat men herre, hur gör man det kul? Kom dit och de va 7 jackor inhängda..GRATTIS. Men de va verklien jätte kul att träffa alla dock :) Körde en rätt skön förfest i trädgårn me June. Att förfesta med en person är bra skit!


För övrigt vare shopping i Jkpg som gällde idag. Och ja har äntligen köpt mina älskade Nike skor som ja längtar efter i månader. Och att de va 400 kr rea på det gör det bara ännu bättre. Fick me mej lite allt möjligt annat småskräp. Nice!

Nu ska ja sovet. Imorgon väntar tipsrunda i Lövhult och sen blire dags för lite förgrundisch solning (jag bländar folk)

Natti

Kommentarer
Postat av: Mikaela.

Det är bra det! Ska också ut i solen nu och steeeeek. Fasen vad du hittar på roliga saker hela tiden :) Men jag vill gärna ha ditt nr eller att du ringer mig. 0739 16 30 44

2009-05-31 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0