Guys, prata inte förflutet med din framtid!

En grej ja har funderat mycket på är att alla killar ja dejtat här är väldigt väldigt intresserade av hur man levt sitt liv innan. Med det menar jag frågor som hur många har du haft sex med?

Har du haft långt förhållande? Varför inte, varför?
Man ska inte prata om sitt förflutna med sin framtid (man vet ju aldrig hehe)

Dessutom finns de fan inga bra svar. Säger man att tja, ja har haft sex med 45 pers tror dom att man ar en bellig brud.. säger man att man legat me typ 2 tror dom att dom är speciella för att man bara vart med typ 2 och sen valde denna killen. I båda fallen flyr killen fältet. Så snälla rara ta inte upp sånt!

Dessutom finns det ju faktiskt något som heter privatliv. Visst sägs det att man ska dela allt med den man älskar men hallå, det räcker med mi casa es su casa (tina, är de rätt?) haha

Man ska inte veta allt, de är aldrig en bra början...eller slut.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller fan med dig Janni!

Varför ska det vara så jävla viktigt att veta. Jag vet inte ens om jag vill veta eller kommer fråga hur många min framtida kille haft sex med. Vad spelar det för roll ?



Dessutom precis som du säger, vad ska man säga för siffra. 45, NO! 2, NO! Vad är liksom en siffra för okej ? 8??



Nej snacka inte förflutet med din framtid! ;)

2009-05-26 @ 19:03:07
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0