Jag vet inte hur man spelar piano på svenska

Jag har precis haft en pianolektion med Adam 5 år. Jag lärde honom blinka lilla stjärna ..sen ville adam att vi skulle sjunga tillsammans också..men jag kan den inte på engelska så ja frågar om de är okej att vi sjunger på svenska.
Svaret blir "Jag vet inte hur man spelar piano på svenska´" haha
Påminner mej om en sak som hände me Jesper (ungen ja tog hand om i Holland) De är så att Jesper är en riktig tjejtjusare och hans favorittjej hette Esmee och hon va hemma hos oss ofta. Dom två 5-åriga barnen lekte alltid fint tillsammans tills en dag då jag kommer upp på Jepsers rum och där sitter dom båda nakna och slickar på varandras armar..Eh, hur reagerar man? Min första reaktion va ju självklart att fråga "vad gör ni? Svaret blev vi leker katt..och dom har ju inga kläder på sig. Haha va ska man säga? Han har ju rätt.

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

HAHAHA, detta kommer jag ihåg :) hahahhahahahha jesper är min favo!

2009-05-27 @ 14:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0