känns skumt

nu är London äventyrer slut..
känns väldigt väldigt skumt.. lite sorgset ja..men som tur är har jag massa saker att se fram emot.

Resan hem gick la bra ..tog typ 14 timmar med allt. Jag va så trött igår kväll så jag somnade mitt i en mening och vaknade 2 timmar senare av att klockjäveln ringer. Trodde jag fått ögoninflammation igen för ja va KNALLRÖD i ögonen. Men nej, de va bra min sömnbrist som visade sig..vilket i sig inte är konstigt med tanke på att jag knappt sovit på typ 5 dagar. Men ey, de va definitivt värt hehe

Familjen Wackerberg mötte mej på stationen. Dagen spenderas med familjen men ey, imon mina vänner kommer jag våldgästa er allihopa!

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig!!

2009-05-29 @ 19:32:58
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Mikaela.

Jag är så glad att du har kommit hem!! :)

2009-05-30 @ 13:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0