Kvinnor ar inte dumma dom..

Eftersom jag numera bor gratis hos tysken tyckte ja det var lite obehagligt att fraga om Lina kunde fa bor dar i helgen..
kandes lite fel liksom..
sa nar jag, tysken och Linis sitte och dricker vin borjar teatern. Vi fragar tysken hur man ska bete sej mot en kille som ar off fast lina ska sova dar hela helgen..
Vi forklarar att killen ar ett svin men att lina maste bo dar. Sjalvklart foreslar tysken att hon kan slagga hos oss hela helgen eftersom det verkar som lina verkligen hittat ett pucko till kille att slagga hos. Sa nu tror tysken att han lost allting och att det ar han som foreslagit linas nattplats. kvinnor ligger alltid steget fore!

Min fredagkvall spenderades i mitt & tysken vardagsrum med David Hasselhoff, linas spya & en webcam. Muhahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag gillar att du kallar han tysken. Alltså han har väl ett namn?! :P

2009-05-25 @ 17:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0