The redback tavern

Sjalvklart va de Redback som vantade igar. Efter ha legat och stekt i solen alldeles for lange (solsting) bar det av mot redback. Och denna gang va vi ett gang pa typ 10. Vilket va forsta gangen for annars brukar mest jag och lina dra dit ihop och sen ses igen nar vi gar hem..
Denna gangen va man utkladda till flygvardinnor och denna gang hanglade jag inte me varken en asna eller en tupp.
De va en del puckon som va utkladda till pirater ocksa men hellllo, det temat ar nasta vecka!!!
Efter ha varit darinne i 10 timmar kandes de som de va dags for lite mat. Jag vrackte i mej pizza och pommes som om ja har bulimi (dock ar inte sa fallet) va bara galet hungrig efter ha dansat i 8 timmar..hade lite majonnas krig pa pizzerian ocksa. inte coolt men forbannat kulit!
Sen va man tvungen att fixa sovplats med men det fixar jag & lina alltid pa plats hehe stackarn Dylan fick med sej 3 svenskar som alla snarkade sonder tydligen.. For ovrigt sa ar hans hus typ inget hus. Dom behover inte nycklar for rutan i dorren ar sonderslagen sa man kan oppna utifran. Dom har moblerat tradgarden till ett vardagsrum och vardagsrummet till en tradgard. Antar att toaletten ar overallt (luktade sa iaf) men halla, ja fixade iaf sovplats :)
rakade nagongang i denna vevan glomma tysken pa redback..stackarn va helt lost och fick ta taxi hem. dumma dumma janneke!

"Its 8, its time to get up" JAG HATAR MIN VACKARKLOCKA.
efter ha sovit alldeles for lite akte jag till jobbet. Jag mitt knapphuvud jobbar frivilligt idag. Dom har bank holiday har sa alla ar lediga men ja behover extra cash sa here i am..knappt vart pengarna. Sova, bitte!
Har en pyjamas dag med kidsen iofs sa de ar ratt chill i dill. Nehe, nu ska ja satta igang och lagga mej i soffan och kolla pa scooby bidobidoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0