varldens basta nast sista kvall/natt

ja de hade jag igar. Johanna & ja pimplade vin och pratade om vara busiga pahitt har i London. Sen drog vi till WALKABOUT och drack snakebites. De va meningen att Ville & Crill skulle dyka upp men dom dissade. Sa, senare fram mot kvallen blev vi lite sallskapsjuka men va dock inte sa pass desperata att vi pratade med den 60 ariga kvinnan med kapp och rullvaska, eller tjejen som totalt rockade loss pa dansgolvet till laten wonderwall. eh hur fan lyckas man?
Men ja slangde ivag lite sms om att de faktiskt va min sista festkvall. Radddaren i noden Dylan dok upp :)
Hade varldens mysigaste kvall/natt (och nej mys behover inte vara sex) De absolut mysigaste var nog att klockan 06.30 borjar grannen klippa hacken. Ja hade oppet fonster..inte coolt.

Nu maste jag borja packa..nej, mamma ja har inte borjat. Tog ledigt halva dagen idag med tanke pa att ja har en jedra massa att fixa. Ska farga utvaxten med..Herre, hur ska ja hinna? Ikvall drar jag och Lina ut till stansted och imorgon gar flyget 06.55. Shit, ja ska aka hem...

glomde dessutom massa prylar som ja skulle dumpat pa jobbet sa de blir att aka hem och sen tillbaka till jobbet. Typiskt..


Kommentarer
Postat av: Mikaela.

DYLAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!

2009-05-29 @ 00:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0