höga krav

ja tror många har alldeles för höga krav på sig själva. detta gör man bara för att man tänker för mycket på framtiden tex "ja måste träna 4 ggr i veckan ett halvår" eller "ja måste läsa 4 böcker i månaden. ja vet att sån planeringen inte funkar. elle jo, den kanske funkar MEN det finns inte någon av de personerna som inte konstant känner sig stressad.
ja har börjat köra på måndagsplanering. alltså ja lever en vecka i taget och jo, ja mår prima ballerina av de. ja suuger på att planera och gör helst inte de eftersom impulsiva stuffs är mycket roligare men mitt envisa ego släppte lite på sina gränser och insåg att ja inte kan leva som ja alltid gjort. så tja, ett tips till er alla är att köra en veckoplanering men helt seriöst max en vecka. annars ger man upp för att man vet att "de här kommer ja ändå inte hålla ett år så ja kan lika väl ge upp direkt" 
 
lina, de va en fet helg. nice



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag gillar hur du tänker Janneke! :)

2009-11-09 @ 22:02:02
Postat av: Hanna Martinsson

NU ÄR DET DAGS ATT UPPDATERA!

2009-11-17 @ 18:36:45
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/
Postat av: hanna

håller med den andra hanna!

janneke, jag har inget eget liv; jag behöver ditt!!

2009-11-23 @ 20:01:48
URL: http://hannakaroliina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0