hej hej tjockis

min käre finske vän Hanna har också blogg så ja har kikat lite i den och kommit fram till att ja saknar att skriva så nu ska de bli lite mer update tänkte ja. har dessutom lite mer tid nu när den första kursen är över.
ja mår bra förutom min cancerhosta på nätterna. de blir att dra sig till läkaren imorgon. Därefter ska jag och hannis skriva ett reportage om alla cafeér i kalmar. vi har deadline på fredag så vi fikade sönder oss i helgen. hej hej tjockis på oss. fast måste erkänna att ja börjar träna igen och de är förvånansvärt skönt att känna sig sämst på spinningen hehe

nu har ja fotokurs och de är inte lika lätt som man tror. Ja trodde man kunde knäppa lite bilder, fixa lite på photoshop & sen klart. men icke sa nicke.. alla jevla uträckningar om ljus & bajs är inte kul. ja fattar noll! Ska ut och knäppa lite bilder idag, sen blire antistress kurs och sen yoga. sen ska ja dö i min säng!

Kommentarer
Postat av: hanna

imorn skriver vi som fan.

och tjocka lr inte; vi är alltid dom coolaste.

puss!

2009-10-06 @ 23:49:21
URL: http://hannakaroliina.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Vad duktig du är! :) jag älskar att du börjat blogga igen..

2009-10-07 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0