sara pettersson pratar i sömnen..jämt


sara är fläskberget som ligger närmast

min far vaknade upp mitt i natta för att han tycket att vi tjejer pladdrade alldeles för högt i mitt rum. irriterande och trött gick han upp för att be os hålla käften. när han väl kommer in ligger ja alldeles tyst och sover som en stock. sara däremot pratar arabiska i sömnen och gör rörelser där till. (detta va många år sedan)
en annan gång va vi på basketcup tillsammans då sätter sig sara upp mitt i natta och skriket "JAAAAG HÅLLER NUMMER SJU"
samma natt väcker sara mej och säger att hon måste kissa. snäll som ja är tar ja på mig mina tofflor och börjar gå mot dörren men självklart pratade sara i sömnen så ja gick upp helt i onödan.
nu kankse ni undrar varför ja skriver om sara sådär helt plötsligt och varför ja lägger upp en 100 års gammal bild.
jo, det är därför att ja lyssnade precis på ett klipp då sara försöker förklara vad det är hon gör på nätterna och vad det är hon drömmer om. detta var på martinssonhanna.blogg.se
de roligaste hon säger är nog att hon säger "ja, men kolla på madrassen, den är ju helt vriden" fastän det inte är filmat. lite svårt att kika när det bara är ljudinspelning hehe
ja saknar dig sara! du är alltid rolig att lyssna på!


Kommentarer
Postat av: Hanna

visst är videon klockren :)

2009-10-29 @ 11:05:38
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0