ska vi gå hem och knulla?

idag är ja happy. första kursen avklarad :) klarade min feeting tenta!

börjar dessutom förstå mej på min fotokurs lite mera nu och har äntligen tatt tummen ur och beställt böcker. ett tips till er alla därute. beställ böcker INNAN kursen börjar. inte 2 veckor efter..

Nu sitter ja hemma hos anna och dippar. mums! Vi har unnat oss massa gott eftersom vi nu sitter och skriver klart alla våra intervjuer :) har deadline imorgon och på fredag kommer mitt första verk publiceras för 60 000 pers hehe
har dessutom hunnit med antistress kurs och en timmas träning. är ledig imorgon så tänkte dra ner till stan och hämta mitt legg som ja glömt på ett café. yes, lika vimsig som vanligt :)
på kvälla blire fetingutgång med massa massa alkohol, hur ska ja annars våga gå fram till någon kille och fråga "du, vi skiter i raggningsreplikerna, ska vi gå hem och knulla?"
wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Lina

NIIICE fan va roligt. Ja vill me!!

2009-10-13 @ 21:46:18
Postat av: josefin

HAHAHA, se till att nån filmar så vi oxå får veta hur det går! :D

2009-10-13 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0