ser ja lesbisk ut?

ja har vart lite halvsjuk de senaste dagarna och börjar tröttna på att ja inte kan slita mig ur sängen förrän typ 16 på eftermiddagen så ja provade ett litet trick igår. Ja drack bara en öl och sen drack ja bara vatten på efterfesten. Och jo men visst vaknade ja vid 13 och är någorlunda pigg. Hade jag väll kunnat gissa att man kan skylla på alkoholen.

Idag ska ja träffa Robert. Vi ska ut och käka skräpmat & sen ska vi till Vondelpark där dom varje månad har en slags fest för dom som bor i mitt område. Efter de väntar jobbet. Idag är de fredag så tja, fest igen antar ja :)

Förresten, så va de ganska uppenbart att ja fick ragg igår.. en tjej gav mej sjukt mycket dricks och beställde fast hon redan hade dricka.
När ja senare går ut fråm baren nyper någon stenhårt i min stjärt och viskar med försök till rosslig kåtröst "I thougt u were a bad girl"
Ser jag lesbisk ut? För det är nämligen inte första gången ja får kvinnliga ragg. och hörni om ni tycker killar kan va för mkt..tänk då desperata, fulla tjejer..herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0