Gamla basketgänget

Att spela basket är nog bland det bästa man kan göra. Man stänger av alla tankar och fokuserar på att vinna. Vårt gamla basketlag va bäst..speciellt på fest hehe. Fast jag måste säga att trots våra oseriösa träningar, bakfylle matcher och mobbning av tränarna så va vi rätt grymma faktiskt.
Lirade lite basket i Holland när ja där men dom sög. Fatta att jag som inte hade tränat på 2 år och hade kondis som en 70 årig storrökare blev bästa spelare. Okej, vi förlorade typ alla matcher med 87-20 men men...
I London investerade jag i en dyr basketboll (som jag tyvärr fick lämna kvar) och lirade mycket utomhus me ett ballt ungdomsgäng. De va 4 kineser som var utbytesstudenter. Dom kunde inte engelska så tja, vi pratade inte så mkt. Sen lirade ja rätt mkt me 3 små killar (typ 15 år) som va GRYMMA. ja hade inte en chans. Och ja tror mest dom lirade me mej för att dom tyckte synd om mej när ja stog där helt ensam och lirade me mej själv haha. Måste säga att även de är gött. Spela lite pulsedriver i örona och köra ett stenhårt basketpass me dej själv är världens bästa mentala träning!




















Hanna på casio cup

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHA, not hot! :P

2009-06-11 @ 12:52:30
Postat av: Hanna

Vi var hetast av alla. cha shing! haha!



2009-06-14 @ 19:41:29
Postat av: becka

jag döör. hur små va vi inte då? tönt jag e då

2009-06-16 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0